Friday, February 5, 2010

:)

internship oh internship~
lega skit sbb da settle part resume..
skit lg blm lega sbb part surat blom settle..
School of Management, kenapa lmbt sgt kluarkan surat?
hmmmm..


td g jumpa lecturer, Dr Haslindar..
she suggested me to further masters~
tp jwpn aku tentulah cm ni, "x nak..nk keja dulu..kalo rajin baru smbung..kalo rajin laaa..tp rasa da malas..hahaha"
ntah laaa..aku rasa kurg berminat untuk menceburi academic line ni..
tp dgr mcm menarik je bila doc bercerita zaman dia belajar..semua lancar..Diploma kat ITM..pastu further Degree kat US..pastu balik Malaysia further masters kat USM..pastu further PhD kat UM..menarik kan! masih muda tp sudah punya PhD dan sudah bergelar Dr..~
i'm so proud of u.
alangkah indahnya kalo aku sekental dia..


so apa akan buat lepas grad nnt?
T.U.N.G.G.U. !!
:)


mungkin aku akan cpt2 berkahwin dan menjd surirumah tangga berijazah!
hahahahaha~

2 comments:

amrinone... said...

dah ade calon ke?hehe

suEzaCk said...

hahaha..
calon ada kot..tp x tau la lulus sirim x.. :D