Sunday, February 15, 2009

My Brother, Syahiran~

yuhu..
tengah hari tadi sy dapat call from my brother yang kat Jepun..
yeah..Iran call me~ *sy suka..hehe*
sbb sy suruh dia tepon smalam..
hehe..

Iran balik minggu depan..
Oo yeah~
sudah lama tak jumpa..
dekat ngan stahun dah rasanye..
last dia balik february 2008..last year la kan~
hoho..
tak sabar nk jumpa!
:D

kecik2 dulu iran ni musuh sy tau..
kitorg beza umur stahun je ~
dia suka sangat buli sy kecik2 dulu..
haish~
mayB dia tak puas hati ngan sy kot.hahaha
sbb abah sy terlalu manjakan sy~
dan Iran slalo kena marah.. kahkahkah..
so, dia tak puas hati la..
hihi~

masa cakap phone tadi, Iran imbas-imbas balik zaman kanak-kanak kami..
dia selalu buli + kaco sy tau!
takpuas hati btul..haish~
ni antara kisah2 dia kaco + buli sy..
First
-Dia bonceng sy naek basikal..pastu, dia lompat turun dari basikal tu..then sy terlanggar tiang sbb tak de org control basikal..sy hanya pembonceng kat tmpt duduk belakang..sy tak sempat la nak pegang handle basikal tu..hahaha sengal kan abg sy ni..
~patut r aku tak bijak mcm mu,Iran..Rupanye sbb aku terlanggar tiang masa kecik2 dlo..~

Second
-sy pernah jatuh tergolek atas jalan tar sbb beg sy tersangkut kat tayar depan basikal..iran nampak beg sy tersangkut kat tayar, tapi dia buat tak tau je..bila sy jalan, sy pon jatuh tergolek ngan basikal2 skali..teruk kan dia?bukan nk selamatkan sy..tapi tgk je..haha

Third
-dia selalu buli sy time balik mengaji..dia suruh sy bonceng dia.ade ke patut abg suh adik bonceng dia..jahat btul..

haha..tu la antara cerita-cerita nya..banyak lagi..tapi tak larat nk taip..hihi..

Bila nk letak tepon tadi..
Iran cakap kat sy, "adik, aku nk mintak maaf ngan mu..masa kita kecik2 dulu, aku sokmo buli mu..mintak maaf ek~ "
haha..sweet nye mu Iran..mu tak penah minta maaf ngan aku selama ni..hahaha! ;p

Time zaman kecik2 slalo gaduh..
Tp bila Iran da kuar umah, duk asrama (MRSM Jasin), sy da mula rasa rindu, syg kat dia..
Dan sekarang, bila dia duk Jepun ni, lagilah rasa rindunya..
Dulu kitorg tak pernah pon cakap "I Love You" bila cakap phone..
Tp sekarang, da menjadi perkara biasa cakap "I Love You" tu..hehe..tak de rasa janggal da..~
Hehe..Iran la yang menjd pendorong & idola sy selama ni..
U make us proud! :) u bring up our family's name~hoho!
And Dr. Halim betul2 bangga dengan kamo~
Dan ini membuatkan sy jeles yang terlebih..hahaha..

Iran..
Ni pesan aku untuk mu..
First, belajar rajin2..
Second, kerja kat sane byk2..pastu wk balik duit beribu2 kat aku ye..aku kan mata duitan.. $$$$$$ hahaha~
Third, nnt lepas grad, balik Malaysia terus..balik jaga adik mu ni..memandangkan abang-abang yang laen da ada family, so mu la yang bertanggungjawab ke atas aku..hahaha
FOURTH, jangan mainkan perasaan perempuan ye~aku amat anti lelaki yang main-mainkan perasaan pompuan ni..hahaha!
FIFTH, aku menunggu ipod dr mu..ngeh3~tak dapat laptop, dapat ipod pon jadi la..hihi

OK lah~
Iran, I LOVE YOU!!
Muahx!
I'll always remember your words, "It is not the end of the day" ..

-jarak yang memisahkan membuatkan hubungan kami menjadi rapat-







0 comments: