Thursday, June 23, 2011

kakak. sister.

cerita kakak aku.
aku punya seorang kakak.
dia lah tempat aku bercerita segala suka dan duka.Align Center

walaupon kadang2 mulut dia tu macam tong sampah kadang2, tp layan kan aje lah. hahahaha sbb dia je tempat aku nak mengadu. nak harapkan abang2 aku? wassalam aje laaaaa..... smua duk sibuk ngan bini je kan. huhuhu.


few days ni selalu jugak duk msg ngan kakak aku. dia rindu kat aku kot.
nak bergossip2. nak mengata2 kat ipar2. muahahahaha. :))
hey, this coming Ramadhan she will deliver her 2nd baby. hehehe but she really worried to berpantang at KB becoz I will not be around. last time I am the one who take care of her during her pantang. cakap je nak makan apa, aku pergi beli. seminggu pantang aku dah bg dia makan big mac tau !!! muahahaha giler kan kakak aku. dia punya pendirian sendiri. tak heran apa org tua nak cakap. adoyai. thats one bad thing bout her. :p


hey sister. I cant wait on ur newborn baby. selamat berpantang dengan bibik yang tak paham bahasa tu ye. jadi macam ayam dengan itik lah nnt. hahaha gudluck!!!





0 comments: